• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasollarm

Cevia12

FD HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
24906
Medlemskap
2022
Har en Burstner 685 Elegance med ett NX-4a larm. Larmet för Propan går igång utan att gasolen är påkopplad. Är det någon som vet och har samma problem? Man vet inte om det Är gaser utifrån som larmet
 
F

F.d. 53814

Guest
Ärtsoppa till lunch?
Vet inte om det är en skröna men det påstås att en hund i bekantskapskretsen utlöste gasollarmet i deras husvagn.
Doften avslöjade den skyldige.
 

Cevia12

FD HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
24906
Medlemskap
2022
Har en Burstner 685 Elegance med ett NX-4a larm. Larmet för Propan går igång utan att gasolen är påkopplad. Är det någon som vet och har samma problem? Man vet inte om det Är gaser utifrån som larmet
Har nu inhandlat ny sensor och nu fungerar det. Jag var tvungen att köpa 3st för att komma upp i en viss summa så är det någon som har samma problem så finns det 2st sensorer att köpa för 100:-/st Bengt i Örkelljunga vill ha 620:-/st
 
Toppen