För en vecka sen så upptäckte jag att lampan på gaslarmet blinkade rött, jag tyckte mig också kunna känna en väldigt svag lukt av gasol när jag använde spisen. Så fort jag öppnar dörren och takluckan så försvinner blinkandet efter en halv minut. Jag var inne hos en verkstad i Granada och de sprayade med läckspray överallt men kunde inte hitta någon läcka. Sen trodde jag att det var ena plattan som läckte och försökte använda bara den andra. Nu har jag upptäckt att larmet blinkar även om jag har kranen för plattorna avstängd och bara kylskåpet på, likaväl som när gasolen till kylskåpet var avstängd och plattorna användes. Blinkandet kommer först efter en stund och ibland har kylskåpet kunnat vara på en hel natt utan att lampan blinkar. Det känns inte så bra att bo i husbilen om det är något som läcker men kan någon ge mig ett tips om var felet kan vara? Alternativt skulle jag vilja ha tips om någon verkstad efter sydkusten i Spanien; just nu är jag i Estepona men tänkte åka vidare mot Fuengirola och Malaga.