• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasolkopplingar /Europa

AC & AK

HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Mijas Spanien
HBK-Nr
38528
Medlemskap
2024
Hej! Vi har precis köpt en husbil i Sverige och har kört ned till vårt hem i Mijas /Spanien! Vi har en svensk gasoltub (som nu är tom) och tänkte höra dels om det finns något företag som har möjlighet att fylla ”svenska ” tuber på Costa del Sol. Nästa fundering är att jag vill få till någon form av splitlösning med en spansk tub och en svensk så jag får en smidig lösning framöver! Någon som har tips att dela med sig
Mvh Anders &Anna Karin
 

Stonevalley

HBK Medlem
Inlägg
452
Kommun
Bollebygd
HBK-Nr
12692
Medlemskap
2024
Hej! Vi har precis köpt en husbil i Sverige och har kört ned till vårt hem i Mijas /Spanien! Vi har en svensk gasoltub (som nu är tom) och tänkte höra dels om det finns något företag som har möjlighet att fylla ”svenska ” tuber på Costa del Sol. Nästa fundering är att jag vill få till någon form av splitlösning med en spansk tub och en svensk så jag får en smidig lösning framöver! Någon som har tips att dela med sig
Mvh Anders &Anna Karin
 
Toppen