• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasolkartan

F

F.d. 14324

Guest
Hej, jag har som ett litet sidoprojekt till och från byggt på en gasolkarta i ett par år.
Det har varit en del turer fram och tillbaka men nu har jag flyttat allt till en ny karttjänst som jag gillar och hela projektet har fått en nytändning. :)
Inget är klart, brister finns, osv:



Screenshot_20190416-081102.jpg

Mylpg, ja, jag vet att den finns och jag vet att den är bra.
Men den är bara bra på det den är byggd att vara bra på och det är tankning av LPG, målgruppen är bara de som har fasta tankar.
Så jag föreslår att de som vill diskutera mylpg och tankflaskor använder möjligheten och rättigheten att starta nya trådar. :)

Mvh jocke
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 14324

Guest
De verkar ha fler fyllningsstationer nu och dessutom återförsäljare som byter flaska.
Snarare tvärtom verkar det som när det gäller fyllningsstationer, den i Trollhättan verkar inte finnas med på deras karta längre.
Återförsäljarna som byter flaskor, jag kollar av dem nån dag och lägger in dem i kartan, tackar. :)

Tillägg, Den i trollhättan finns dock kvar i deras lista.
 
F

F.d. 14324

Guest
Gasolfyllarna har nu ställt ut fyra gasolautomater för flaskbyten.
  • Lindö utanför Linköping Norrköping
  • Aktergatan Norrköping Linköping
  • Genetaleden Södertälje
  • Skäggebyvägen i Finspång
De är med på kartan nu och utbudet i gasolfyllarnas automater varierar något.
Alla har det normala flaskorna PC5 PC10 och P11, men de har även deras egna flaskor några av automaterna, som HPC10 och BBQ8
Gasolfyllarna har även öppnat ett nytt ställe i Lindesberg, dock bara flaskbyten och ej fyllning i lösvikt.
 
Senast redigerad av en moderator:

Delfin

HBK Medlem
Inlägg
504
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2024
Hej, jag har som ett litet sidoprojekt till och från byggt på en gasolkarta i ett par år.
Det har varit en del turer fram och tillbaka men nu har jag flyttat allt till en ny karttjänst som jag gillar och hela projektet har fått en nytändning. :)
Inget är klart, brister finns, osv:




Mylpg, ja, jag vet att den finns och jag vet att den är bra.
Men den är bara bra på det den är byggd att vara bra på och det är tankning av LPG, målgruppen är bara de som har fasta tankar.
Så jag föreslår att de som vill diskutera mylpg och tankflaskor använder möjligheten och rättigheten att starta nya trådar. :)

Mvh jocke
hej! gasolfyllarna i trollhättan har även flaskautomat öppet 24/7.
 

Sinkan Andersson

HBK Medlem
Inlägg
182
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
27321
Medlemskap
2024
Här fyller jag mina grill o husbilsflaskor till mycket bra priser. Ni kan även fylla Lpg där

Timmernabbens Karamellfabrik
Timmernabbsvägen 4 Avfart Kronmunken vid E22
383 92 MÖNSTERÅS

Rulla lungt
Tommy
OCH de säljer väldigt god färdkost! Har stannat flera ggr och fyllt flaskorna skafferiet, bra service och trevligt bemötande.
 
Toppen