• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasolgrill liten + Regulator EN417

Ulf & Marie

FD HBK Medlem
Inlägg
1.043
Kommun
Härryda
HBK-Nr
24973
Medlemskap
2022
Utan att veta....det verkar ju så.
Vi har varianten för engångstuber, och det går åt förvånandsvärt lite gasol till varje grillning.
Så det har aldrig direkt varit någon strykande åtgång på tuberna. Ångrar inte köpet. :) :msn_thumbup:
 
Senast ändrad:

Tommy-59

HBK Medlem
Inlägg
1.922
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2024
När jag köpte den grillen beställde jag en anslutning för PC 10 och en för engångstuber och det är denna som vi använder i stort sett hela tiden, medan den för stor tub kan funka som reserv, om man missat att köpa reservtub, men som någon skrev här innan så går det väldigt lite gas, kanske 1-2 tuber per säsong och då använder vi den även som gasolspis för matlagning utomhus. Tänker ni grilla mycket och kanske tex hela fläskfilèer eller andra större köttbitar kan jag tycka att det är lite för dålig grilleffekt och då kanske den större varianten kan vara effektivare.

//Tommy
 

surtecruisers

FD HBK Medlem
Inlägg
2.016
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
Medlemskap
2022
hej ! ser gott ut ! hoppas ni är nöjda med grillen ! vi har investerat i en likadan men pga rådande omständigheter har vi inte fått tillfälle att testa den ännu ? men ser fram emot det ! får passa på att önska er alla därute en fin grillsäsong men håll avståndet till grillen så det inte händer nåt ?
 

lenmar

HBK Medlem
Inlägg
1.315
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2024

Ulf & Marie

FD HBK Medlem
Inlägg
1.043
Kommun
Härryda
HBK-Nr
24973
Medlemskap
2022

Ulf & Marie

FD HBK Medlem
Inlägg
1.043
Kommun
Härryda
HBK-Nr
24973
Medlemskap
2022
hej ! ser gott ut ! hoppas ni är nöjda med grillen ! vi har investerat i en likadan men pga rådande omständigheter har vi inte fått tillfälle att testa den ännu ? men ser fram emot det ! får passa på att önska er alla därute en fin grillsäsong men håll avståndet till grillen så det inte händer nåt ?

Japp, håll avståndet ;)

B4D61559-2A05-4A88-9171-4C66D97D540D.jpeg
 
Toppen