• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasolfyllning i Norrköping

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.629
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Hej. Idag har jag varit och fyllt en PC10 i Norrköping för 200:-
Det är en firma som länge har sysslat med gasolinstallationer i större samanhang som nu håller på att bygga upp sin verksamhet för byte och/eller fyllning av gasolflaskor av både svensk och utlänsk härkomst. De har också så man kan tanka bilar med LPG gasol, och då går det ju också att fylla fasta tankar och flaskor som har LPG munstycke. Riktpris för vanliga flaskor är 200:- för tio kg. Och 220:- för elva kg.

Adressen är: Gasolfyllarna. Moa Martinssons gata 14. Norrköping

Har tyvärr inga koordinater nu men firman ligger vid södra E4 in/ut farten till Norrköping, och behöver man fråga sig fram så heter området Klockartorpet och gasolfirman ligger bakom där BMW-bilförsäljningen i Norrköping är belägen.

De kommer att montera upp en större skylt än den nuvarande. Öppet-tiderna är ännu lite beroende på övrigt arbete och hemsidan verkar inte att vara klar än men här är adressen.
Under Construction

Jag återkommer när jag får lite klarare uppgifter. M.v.h. JANKRO.
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.629
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Gasolfyllning i Norrköping

Hej och tack Michael, så bra. Det verkar poppa upp fler och fler firmor som har gasol till vettiga priser. Hoppas det kan gå så långt att även de värsta priserna vid skidorter och andra turistställen kommer att krypa nedåt :).
 
Toppen