• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gas i Åhus

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Jo körde i princip Skåne runt för att tanka "fylla" på gasol i Åhus, kör kostnader det var inte det det gällde nya vyer kostar alltid!
Jo andra tankstället på Flötövägen från Åhus räknat i går middag, en tom P11 flaska årgång 2006, en P11 årgång 2010 som vägde 20 kg på vågen alltså inte tom.
Flera bilar på plats, både innan & efter när killen vägt flaskan sa han här är ingen ström så du får byta till 2st Nya P11:eek:r årgång 2012 m. gas i, pris 226kr!!!!
Jo jag kör gärna en runda m. Ystad som övernattning bl.a. för att tanka Gasol i Åhus!!
Mvh.

F

F.d. 52945

Guest
Sv: Gas i Åhus

Jo körde i princip Skåne runt för att tanka "fylla" på gasol i Åhus, kör kostnader det var inte det det gällde nya vyer kostar alltid!
Jo andra tankstället på Flötövägen från Åhus räknat i går middag, en tom P11 flaska årgång 2006, en P11 årgång 2010 som vägde 20 kg på vågen alltså inte tom.
Flera bilar på plats, både innan & efter när killen vägt flaskan sa han här är ingen ström så du får byta till 2st Nya P11:eek:r årgång 2012 m. gas i, pris 226kr!!!!
Jo jag kör gärna en runda m. Ystad som övernattning bl.a. för att tanka Gasol i Åhus!!
Mvh.

Hej, vi var i Ystad i helgen jag ringde "gasolgubben" i Åhus-gasol och undrade om han inte kunde ta ett varv runt reningsverket i Ystad,, jojomensan kl. 1530 i lördags kom han ner och hade försäljning till oss som stod där, jag hade förvarnat de som jag fick tag på så de fick chansen att byta till sig fulla flaskor, 250 kr tog han per flaska, det kallar jag service.

Mvh
Pilot

PeO&AL

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
6607
Medlemskap
2025

Kommer de även att kunna erbjuda i "lösvikt" ?
T.ex. om man har någon utländsk flaska eller halvtom ?

Om frågan gäller Lergökarallyt så är svaret nej, det gäller byte av tub.

Om ni vill ha typ tyska tuber hör av er till mej, troligen kan de fixa detta.

Senast ändrad:
C

cheetah1

Guest

Nån som har koll på om man får rabatt om man byter in tex en halvfull P11 mot en PK10? Med tanke på att det är gas kvar menar jag..

JOE50

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
3974
Medlemskap
2025

Nån som har koll på om man får rabatt om man byter in tex en halvfull P11 mot en PK10? Med tanke på att det är gas kvar menar jag..

Akta dig för kompostflaskorna. Dom är sköra och rymmer mindre med gas. Satsa på PA11 istället
Enda fördelen är att dom är lite lägre och passar bättre i vissa husbilar.
Jag bYtte bort min PK10 mot en riktig aluminiumflaska PA11

JOE

Toppen