• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gammal bil

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Sv: Gammal bil

Förstår att ni längtar efter nya ögonstenen. Men se det så här, om leveransen kommer fram i juni att chansen att få ett chassie från -09 minskar.

Dom som fick sina -10 förra året har haft dom längre men dom har med all säkerhet inte samma uppdatering på chassiet.

En liten tröst kanske:)

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Det som jag tycker är tråkigt är ju den väntan och skall man behöva vänta i 6 månader så kanske man hittar något annan husbil som kanske släppts under tiden som passar en ännu bättre i stil,möblering och finesser .

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025

Strunta i siffrorna. Man kan nog aldrig få en nyare bil än den man måste vänta på.
Anledningen till att man måste vänta är ju rimligen att den är så ny så den inte är byggd ännu:D.

Jag längtar verkligen till när jag också måste vänta. Då är det ju verkligen min bil som skall tillverkas och levereras.

Gillis & Ankie

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5101
Medlemskap
2024

Du har rätt, men bilen byggdes i dec skulle vara klar vecka 9 och skulle det vara så att dom har för lite folk så är det bara att ringa mej jag har sökt arbete där.
Och Kabe har ju installerat band och byggde 20 bilar i månaden innan det.:cool:

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025

Jo, det är ju tråkigt om den står och dammar någonstans nu kanske bara för att killen som skall se till så det finns tex stänklappar till produktionen har slarvat och dessa nu är restade från fabrik....

F

F.d. 52959

Guest

Behöver inte bli en gammal bil. I vårt fall fick vi en senare årsmodell m bla partikel-
filter.

Vi fick också esättning för förseningen av Polar/Solifer.
mvh

Toppen