• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gör inredningen lite mer "modern"

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Jag har länge varit trött på att konstuktionen i inredningen går ända net till golvet (vill helst ha en sokel).... Men en dag hittade jag en plastlist 10x40mm svart på Praktika här i Grekland, en list kostar där 4,70.-€ (om jag inte minns fel), så jag köpte bara ett par styck för att se om jag trivdes med tanken.... det gjorde jag.... men jag tyckte att köpa ca 20 st var just nu lite väl dyrt,..... några veckor senare var jag på en firma som heter Leroy Merlin i Thessaloniki.... de hade en uppsjö av olika lister i olika metaler och plaster.... och till min glädje hittade jag samma list där... men här kostade den bara 1,88.-€ st.... så jag köpte till hela H-bilen och härom dagen blev allt färdig.... sänder bilder på toaletten som också fick lister runt alla väggar..


IMG_0778.JPG IMG_0779.JPG
 
Toppen