• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gålöträffen Stockholm 18-20 april

F

F.d. 4879

Guest
Nu är den äntligen inlagd under träffar. Vi har haft lite oflyt i planeringen och därför har det blivit lite dröjsmål. Siv har brutit foten, Kia har haft maginfluensa, Göran har maginfluensa.. Göran mamma har lämnat in för nån vecka sedan. Men Kenth mår bra!

Kölis75 och Maxen

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 4406

Guest
Sv: Gålöträffen Stockholm 18-20 april

Vill gärna ha el. Men det kan jag ej lägga till.Står att vi inte har tillgång till sidan.

F

F.d. 6238

Guest

Hej Kia o Kölis! Vill bara önska Er en trevlig Träff. Hade vi möjlighet skulle vi anmäla oss.

Men Ni skall inte "sitta säkert" man vet aldrig om olyckan skulle vara framme så kanske vi kommer en annan gång. Förresten VAR ligger STOCKHOLM *L*

Undrar Kurt. ( de ä alltid roligt att tillverka skämtet med ÄKTA Stockholmare) F--n nu är mungipan bakom örorna.

F

F.d. 4879

Guest

Hej Kurt!
Stockholm ligger där allt det fina vädret är, du vet det som ni hade tidigare i Göteborg *L*

F

F.d. 6238

Guest

Hade jag nu tillverkat Aprillo med dig mer, hade jag sagt: Döö, Va F-n ligger Vädret? Men eftersom jag själv tycker att den är ganska dålig, så avstår jag.

Nej, (nu är jag seriös) vi hoppas att Ni får en Jättetrevlig träff i Stockholm och
hoppas att vi någon gång in the framtiden kan träffas och käftas på det vanliga sättet.
Hälsningar från Monica o Kurt.
:twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:

maxen

HBK Medlem
Kommun
Haninge
HBK-Nr
161
Medlemskap
2024

Hej Håkan! kan du fixa el till mej också .
Tack på förhand.
Kenth Maxen

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Fixat, men sladden får du hålla med själv.....:yes::yes:

F

F.d. 4879

Guest

Trots snö och kyla i Stockholm idag så är det bara knappt en månad kvar till Gålö träffen. Det blir säkerligen bra väder tills dess och i dagsläget är vi bara 13 "säkra" anmälda. Det finns plats för 100 till! Slå till och lär känna varnadra allihop från Stockholms trakten.

Toppen