Tommy Dynér
HBK Medlem
Följande går att läsa i dagens Gävle Dagblad
Husbilsparkering på gång vid Gasklockorna - Gävle - www.gd.se
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Följande går att läsa i dagens Gävle Dagblad
Inte så stor skillnad, 500 meters diff om man mäter till rådhuset. Men jag håller med om att den grusparkeringen är ett bättre läge. Tyvärr större risk för protester från boende också, det är ju den fiiina stadsdelen det handlar om där...Blir långt att ta sig till centrum, ett tips är grusparkeringen mellan Strömvallen och Högskolan där skulle det vara perfekt med en ställplats och parken Boulongern på andra sidan gavleån, går nog att stå där ändå
Pelle
Inte så stor skillnad, 500 meters diff om man mäter till rådhuset. Men jag håller med om att den grusparkeringen är ett bättre läge. Tyvärr större risk för protester från boende också, det är ju den fiiina stadsdelen det handlar om där...
Vilken parkering pratar ni om?
60.667450, 17.109790
60.669363, 17.121334
60.671655,17.123308
60.671844,17.1329