• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fyrhjulsdriven

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Denna bil ligger nu ute på mobile.de TEC 728 A*Aut.-Sat+TV*Klima*AHK*6-Sitzer*Luftfeder* als Alkoven in Oberhausen

Vad jag förstår byggd på ett fyrhjulsdrivet transitchassie. Här ser ut att finnas utrymme för att låta bygga en isolerad mellanvägg och dito dörr till förarhuset och den bör då bli vinterduglig. Låga mil. Frågan är hur mycket lastkapacitet det blir på totalt 3890 kg? Sex sängplatser, men för två vuxna och två barn kanske lastförmågan räcker till?

aake

J

Jarn

Guest
Sv: Fyrhjulsdriven

Undrar om den är fyrhjulsdriven, i texten sedan står ju att den är bakhjulsdriven med tvillinghjul...
Firman verkar ju inte vara specialicerade på husbilar direkt, så de kanske inte har full koll.

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Fyrhjulsdriven

Nej, du har nog rätt, även om Tec faktiskt har tillverkat en fyrhjulsdriven modell. Jag hade inte lusläst texten.
Inte första gången som någon försäljare helgarderar med alla tillgängliga alternativ i annonsformuläret!

aake

Toppen