• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fy katten vad jag längtar till våren

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: Fy katten vad jag längtar till våren

Hej
Har man inte en Riktig VINTER HB så får Ni fortsätta å drömma.
Vi andra ses på vintervägarna.
/Vidhem

Japp, fortsätter att drömma...;)
Drömmar kan vara olika, vi är många som drömmer om sol och varmare väder på vintern. Helt nöjd med min 3-säsongersbil m uppvärmda tankar där jag iaf inte fryser ner till -10°. Lägger hellre merkostnaden på diesel söderöver än ett antal hundratusen till för en "vinter"bil jag inte har behov för.

S

SweNalle

Guest

BARA 71 dagar kvar till vårdagsjämningen!
Vi har våran HB påställd under denna första vinter som HB ägare. Det har blivit några
små dagsutflykter till skogen för långpromenader med hunden. Just nu har planeringen
inför sommarens semester med husbilen påbörjats. Många timmars prat blir det med
grannen om vart vi ska samåka. Det finns så mycket man vill se ute i europa.

En fördel med vintern för oss nyblivna husbilsägare är att det finns en hel uppsjö av
"bra att ha"saker man måste införskaffa. Både elektriska saker som: GPS, Backkamera,
Diodlampor mm samt vanliga hårda saker som: Stolar (för att sitta bra vid inmundigande
av välförtjänt öl) Bord, hopfällbara cycklar mm mm. Och att nu under vinter få handla på
sig prylar är lite som "solterapi" inför den kommande säsongen.
Ha en bra vinter till säsongen drar igång på alvar.

Scaniaboy

HBK Medlem
Kommun
Staffanstorp
HBK-Nr
11284
Medlemskap
2025

Nu är Macen hemma på tomten och värmen är påslagen (låg effekt) . Nu kan man börja och förbereda för de första turerna i mars. Har man ny HB som jag har , finns det "massor" att mecka med.
Ska inom Jula och handla ett vintertäcke också trots att.........vi går mot våren......:yes::yes:

Bernt

Bilagor

• Macen hemma.JPG
    Macen hemma.JPG
    113,9 KB · Visningar: 2
Toppen