• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fundering.

F

F.d. 55256

Guest
Sitter här vid datorn och funderar på det stora arbete vår styrelse, webb och arbetsgrupper lägger ner helt ideellt. Jag kan inte nog beundra människor som orkar med att engagera sig så mycket för att jag och övriga klubbmedlemmar kan ha denna plattform för utbyte av nyttig information och gemenskap. Ibland har de kritiserats, ibland har de tackats. Tyvärr är det nog så att det är lättare att kritisera än att tacka. Med de här raderna vill jag tillönska alla goda krafter i klubben EN MYCKET GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR. Hoppas att ni alla fortsätter med ert arbete så att jag även i fortsättningen får tillgång till denna källa att ösa information ur.
Ove.G :santa-3-icon::santa-3-icon::santa-3-icon::santa-3-icon::santa-3-icon::santa-3-icon::santa-3-icon:

Curt & Anna-Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Myresjö
HBK-Nr
669
Medlemskap
2022
Sv: Fundering.

Ove.G
Instämmer till fullo i Ditt inlägg,
Dessa arbetsmyror är värda all heder!!
Önskar GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR
mvh, Bernt

Detta vill vi verkligen stämma in i. Vilket otroligt bra forum detta är där vi kan få mycket råd och synpunkter. Vi borde kanske uttala detta oftare till dem som lägger ner så mycket ideellt arbete.

Maja

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2025
Sv: Fundering.

Måste få instämma i kören av tack och beundran. Som gammal föreningsmänniska kan jag ana lite av allt det arbete som läggs ner av funktionärerna i vår klubb. Ni ska veta att vi är mycket tacksamma för ert ibland tillsynes otacksamma arbete men hoppas att ni förstår att vi är många som skänker er en tacksamhetens tanke varje gång vi öppnar HBK-sidan.

Hoppas ni hinner får lite julledigt och ett riktigt Gott Nytt År tillönskas er av

Toppen