• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Funderar på att köpa knaus skay wave

F

F.d. 24336

Guest
Hej

Vi funderar på att köpa en knaus. Är det någon här som har en sådan eller har haft. Är dem bra eller finns det dålda fel är dom bra att vinter campa med?
:bock:

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024
Sv: Funderar på att köpa knaus skay wave

Hej
Knaus gör kvalitetsbilar av bästa sort!! Är bilen ny så köp med vattenburen värme om du tänker vintercampa. Är det en begagnad så testa före köp. Fukt och konditionstest hos M rekomenderas. En Knaus med vattenburen värme dubbelgolv med tankarna i dubbelgolvet. Isoleringsjalusier och värmeväxlare är lika bra vinterbil som Kabe eller nordic. Köp gärna till dieselvärmare och bränslecell så glarar du lång fricamping utan tillgång till 230. Lycka till med köpet för Knaus gör bra bilar om man väljer rätt utrustningsnivå och model.:msn_laugh:

Leif Edström

HBK ordförande
Kommun
Piteå
HBK-Nr
2386
Medlemskap
2025

Hej !

Jag köpte själv en Sky Wave 2011 och är mycket nöjd med den. Vi körde ca 1600 mil under fjolåret.

För oss så är det perfekt med taksängen, där vår son huserar (12 år). jag och frugan sover i dubbelsängen bak.

Har inte haft några större problem, utan mest lite småfix.

Vill du ha mer info så kan du kontakta mig.

/Leif

F

F.d. 24336

Guest

Hej

Det kunde vara intressant att prata med dig..hur får jag tag i ditt nr

mvh jessica fransson

min mail fransson37@msn.com

Toppen