• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fulparkerad HBK'are, eller bara den ultimata HBK-skylten?

Tommy Dynér

FD HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
igår ute på kvällspromenaden med hundarna, så ser jag till min förvåning att HBK7857 parkerat just utanför vårt hus.

Inte vilken parkering som helst. Att köra in på en liten gränd i ett område där all biltrafik är förbjuden om du inte har tillstånd och sedan parkera bilen där är inte ok.

Tycker det nästan är värre än campingbeteende på ställplatsen, eller när man tar två parkeringsrutor utanför Biltema!

IMG_20170908_214853_resized_20170909_102124923.jpg

7857 om du ser det här så är du välkommen in på kaffe nästa gång, men lämna bilen utanför gamla stan, ta i alla fall bort HBK-skylten .

TommyD

Senast ändrad:

Tommy Dynér

FD HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Fulparkerad HBK'are, eller bara den ultimata HBK-skylten?

Ja, det verkar som tiden är inne för att vi i klubben gör verklighet av idéerna som tidigare diskuterats, beträffande HBK's egna Code of Conduct.

:)
TommyD

Toppen