• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fullvärdig medlem

F

F.d. 8036

Guest
Så fick man då äntligen tagit sig samman och betalt in avgiften.
Det var ju sannerligen också på tiden.

Också skulle man kanske presentera sig:
Jag, Leif, och min hustru Gunn bor i Trelleborg tillsammans med våra 3 hundar av märket Cavalier King Charles Spaniel. Vi kör en Kabe Travelmaster som är vår tredje husbil efter en Elnagh Athmos och en Frankia. Husvagn har vi kört sedan 1979.

Då vi i många år haft 4 hundar eller fler (kennel) har vi hållit oss här hemma i Sverige och Norge de sista 20 åren. Nästa år tänkte vi ta en tur till Nordkap.
Själv är jag pensionerad sjöbuse sedan ett par år tillbaka och annars kör jag helst glidarmotorcykel, en Vulcan1600.

Hälsningar

Senast redigerad av en moderator:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Fullvärdig medlem

Det var roligt att höra att ni nu har bet. in medlemsavgiften. Ni ska känna er så välkomna och alla era vovvar. Hoppas att vi ses längs vägarna i vårt vackra avlånga land.
;)

F

F.d. 418

Guest

Hej och varmt välkomna ombord Gunn & Leif! Hälsn/AndersW och Ewa

K

kiakenta 155

Guest

VÄLKOMNA TILL HUSBILSKLUBBEN! :yes:

HOPPAS VI SYNS PÅ VÄGARNA SNART!

HÄLSNINGAR KIA KENTA HALMSTAD :wink:

F

F.d. 598

Guest

Hej!
Kul att ni har Cavalierer. Vi har också kennel med Cavalierer. Husbil har vi köpt för en månad sedan. Det blir Cavalierernas första sommar med husbil. Mvh Lena .

F

F.d. 839

Guest

Hi Skipper,

Valkommen. Ser pa ditt HBK nummer att du har varit medlem ratt lange sa antligen har du tagit steget att bli HBK medlem vilket bevisar att det forum gor nytta.

Nordkap, en av mina favorite platser. Har personligen varit dar atskilliga ganger och ha saledes erfarenhet av Nordkalotten - Lappi - Finnmark. Man maste ha sett Nordkap engang, det ar tjusigt. Synd bara att det har blivit sa kommersialiserad annat var det pa gamla tiden da man tog farjan nu ar det en tunnel som kostar en formogenhet (ifall husbilen > 6m).

Toppen