• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fullt !!

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Står på Hyltena Ställplats (Jönköping) och här är det fullt vill jag lova. Husbilar & Husvagnar huller om buller. Undrar hur vi ska ta oss ut i morgon bitti för fortsatt resa hemåt. Hoppas alla ska iväg tidigt för det ska vi.
:mh4::mh3::mh2::mh2::mh3::mh4:
MVH Gunilla

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025
Sv: Fullt !!

Vi är oftast ensamma:rolleyes:. Fast ikväll har en en Schweizare jämte oss - och han trängs inte:)
Du får väcka gubben tidigt i morgon Gunilla, så ni hinner ut innan rejset!

Alve

FD HBK Medlem
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023

Står på Hyltena Ställplats (Jönköping) och här är det fullt vill jag lova. Husbilar & Husvagnar huller om buller. Undrar hur vi ska ta oss ut i morgon bitti för fortsatt resa hemåt. Hoppas alla ska iväg tidigt för det ska vi.
:mh4::mh3::mh2::mh2::mh3::mh4:
MVH Gunilla

Jisses Rolf o Gunilla. Ni måste ha varit väldigt trötta i kväll då ni törnade in så nära hem: Ni kunde väl åtminstone ha släpat er till Ödeshög och Öninge Camping.

Trevlig resa i alla fall den lilla biten hem!!
Alve

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Hej Alve !
Nej så trötta var vi inte men stannade här för att ladda upp för shopping i Jönköping. Just nu börjar det röra på sig här. Är lite uppretad pga. grannarna som står med husvagnar tätt inpå oss. Den till höger om oss låter gråvattnet skvala rakt ut mot oss samt den till vänster som kopplat på gråvatten säck, tog just bort den och tömmde den bredvid oss. Det har ju diskuterars om husbilisternas sätt att göra sig av med sitt gråvatten på detta forum !Men detta känns dock som otroligt små problem då vi följer nyheterna på TV om det som hänt i Norge. Igår var vi så glada åt den "nya" husbilen vi köpt och såg fram emot att handla lite nytt till den. Men idag känner vi oss mest ledsna och oroliga för vart vår värld är på väg. Då våldet nu kommit så nära oss gjorde att det blev så verkligt.
MVH Gunilla & Rolf

Toppen