• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fukttesta

F

F.d. 26975

Guest
Är sugen på att köpa begagnad husbil, helintegrerad årsmodell 2000-04 ca. Men man läser att en del husbilar är fukttestade, kan man man göra sådan test själv med en sådandär enklare fuktmätare eller ska man lämna in bilen och isåfall vem gör sånt och vad kostar det. Om man inte ser eller känner någon lukt eller fukt är det tillrådligt iallafall, för undvika senare överraskningar.

F

F.d. 16024

Guest
Sv: Fukttesta

Skule nog kräva att den blir fukttestad av en firma, anledningen är att dom vet var man ska testa (runt fönster ,dörrar m,m .)
Skulle jag testa själv så skulle jag säkert "övertesta" vilket skulle medföra att jag kommer att sticka hål överallt i väggarna.
Ska f,ö sälja den nu så jag ringde Camp4You. där sa dom att det var bara att titta förbi så fixar dom det på studs för 700kr, Åker dit på tis
Vill inte ha in massa klåpare som går bärserk i bilen & sticker hål överallt:mad:

Toppen