• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Frontbåge Concorde.

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Nu börjar det bli mörkt på kvällarna även här uppe i norr. Någon som monterat frontbåge med plats för extraljus på en Concorde med Sprinter stomme?? Modellen enligt bild. Har du bild så är det toppen.. Häggen

F

F.d. 18508

Guest
Sv: Frontbåge Concorde.

Det finns takbåge som dom monterar på nyare concorde,i polerad rostfri..

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022

Jag har sett att takbåge finns men verkar vara till dom nyare modellerna.
Prislappen och att göra håltagning i taket tilltalar inte mej, men tack
för förslaget. Häggen

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Har du testat och xenonkonvertera dina originallampor ?
Här är skillnaden :

Sälj Extraljus Hella 220 Blue - Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL - bild nr 2 .

Det är otrolig skillnad och nu skriker alla "det är olagligt" jo men det är olagligt med 100w också och xenonen är på 35w man man får ställa ner räckviddsjusteringen ibland om man inte har projektorlampor och huvudsaken är att det INTE bländar .

Jag bytte ut dom 2 Hella 220 blue till 3 st runda och jag har xenon i alla och det går inte beskriva hur ljust det är .

Min båge är ju till Fiatducato och fästena i botten/rambalkarna stämde ju men sedan fick jag förlänga stagen på frontbågen in till fästena som är längs gående uppåt .

Senast ändrad:
Toppen