Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag kastade mina originalmonterade froli på återvinningen.
Ersatte dessa med fjäderresårmadrass och bäddmadrass.
Så olika det kan vara.
Hur mycket bygger det på höjden och hur mycket väger det? Jag har monterat Froli på originalribbotten med originalkallskummadrasser och 5 cm bäddmadrass i min ganska nya Hobby. Sover bra på det. Det är det tredje fordonet jag med framgång monterar Froli i! Hemma har jag en ganska ny CarpeDiem säng för drygt 50 000. Den är klart bättre, men inte så in i helsickes mycket bättre som man skulle kunna tro! Jag har höga långbäddar bak i bilen, så vi kan inte bygga mer på höjden, för att inte slå huvudet i överskåpen. Som du ser, lever vi med lite mindre husbilar väldigt spartanskt. Men jag kompenserar det med en extra single malt före läggdags!Jag kastade mina originalmonterade froli på återvinningen.
Ersatte dessa med fjäderresårmadrass och bäddmadrass.
Så olika det kan vara.
Från IKEA.Hur mycket bygger det på höjden och hur mycket väger det?