• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fristående tält

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.600
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
EA4D088D-0650-4F2F-94AE-D94CA43B8F8D.jpeg Till en liten husbil som min Hymer Exsis t474 kan det vara svårt att hitta ett lämpligt förtält som inte kommer i konflikt med dörr och/eller garagelucka. Jag kan då tipsa om detta som är relativt billigt, ger gott om plats och är snabbt/enkelt att sätta upp. Sen gör det ju inte det sämre att man fritt kan välja var man sätter upp det i förhållande till bilen och att man kan köra iväg med husbilen om man skulle behöva det.
Vango AirHub Hex Shelter Smoke - addnature.com
 

Presteryr

HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
27185
Medlemskap
2024
Visa bilaga 154298 Till en liten husbil som min Hymer Exsis t474 kan det vara svårt att hitta ett lämpligt förtält som inte kommer i konflikt med dörr och/eller garagelucka. Jag kan då tipsa om detta som är relativt billigt, ger gott om plats och är snabbt/enkelt att sätta upp. Sen gör det ju inte det sämre att man fritt kan välja var man sätter upp det i förhållande till bilen och att man kan köra iväg med husbilen om man skulle behöva det.
Vango AirHub Hex Shelter Smoke - addnature.com
Hej, är det nät eller plast i fönstren?
 
Toppen