• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fripassagerare ??

F

F.d. 3581

Guest
Hej, alla
Nu sitter jag här vid burken o tänker lite högt .... eller vad säger man ?? skriver högt ?
Kan det vara en rimlig tanke att införa nån sorts tråd för att sammanföra medlemmar eller närstående med ett behov av att åka nånstans med medlemmar som skall nånstans.

Låter det krångligt ? Tex, jag brukar titt som tätt ta husbilen och besöka min gamle far i Uppsala, eller min dotter i Växjö.
Eller sonen i Skövde.
Det skulle kunna vara så att nån här på siten behöver åka åt samma håll o därmed få lift.
Eller som tom kan hjälpa till att styra, så att undertecknad kan ta en tupplur under färden.

Eller är jag helt ute o cyklar ??

DS

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Fripassagerare ??

Forumet : Dit åker Vi.. är tänkt att vara något liknande som du efterlyser, man skall någonstans och kan tänkas vilja ha lite gemenskap med andra husbilsåkare. T.e.x. när vi åker till Kroksjön skriver det i forumet och vips kommer dit fler trevliga HBK:are att umgås med, eller är jag helt fel ute?

F

F.d. 3581

Guest

Mjaa, postis
min tanke var nog mer att transporteras från a till b.
typ swebus
exempel ; jag lägger ut nånstans på vår web att jag skall åka mellan kungsbacka o uppsala någongång kanske kommande helg.
måhända finns hb k:are eller barn, etc som har samma behov - dvs häng med mig istf att pröjsa en tåg eller bussbiljett.

ds

Frank Ekman

HBK Medlem
Kommun
Horn
HBK-Nr
111
Medlemskap
2024

Hundvakten. Det tycker jag var en bra ide.
Själv pendlar jag Skövde söndag kväll till Falkenberg. Vise versa på fredag em.
Är det någon som har behov så går det jättefint att åka med. Ring bara 0706493500.
/ Frank

Toppen