F
F.d. 12848
Guest
Vi har fricampat i 9 år i Spanien och inget har hänt,det finns så många platser man kan stå på säkert.Vi stannade denna gång först i Portugal 8 veckor efter Algarvekusten där det finns mest platser att fricampa på,vatten och tömmning finns på dessa platser.Portugal har startat att göra många ställplatser i år,kostnad 3 euro per dag om man stannar i en månad. Efter denna vistelse åkte vi över till Spanien och kollar de gamla områden som man känner till allt är som förr vissa platser har försvunnit nya har kommit.Vi hade sol i 4 månader minus 1 dag.Till ni som har rädsla för fricamping kan jag säga att det är näst ofarligt att campa man är så många bilar på var ställe att man kollar varandra.Vi körde inte en meter betal väg då vanliga vägar har hög standard.Då jag har cancer har jag ätit Xeloda cellgifter 8 tabletter omdagen under denna tid,läkaren kunde tänka sig att jag fick prova,provtagning har jag tagit på vårdcentraler.Resultatet blev samma som jag hade fått dropp hemma.Om ni funderar på något så hör av er hälsar Illåsen