• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fredag den 13

F

F.d. 29841

Guest
Hej
Idag har jag bara druckit flytande förda. Förra gånger det Fredag den 13 bet jag av en plomb i en tand, 1200 kr tack sa tandläkaren och log. så idag var det en bantardag.
/ Vidhem

H

hianders

Guest
Sv: Fredag den 13

Hm grabbar! Vad har gift/fru med kapsylen att göra?? Man är väl försiktig med det man gör eller skall hustrun allid fixa kapsylen?! Lite får man ju göra själv!

Önskar alla en trevlig helg med eller utan "multiverktyg" som farbror Claes uttryckte det! :)

fru hianders/Inger

Nyfiken

FD HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1298
Medlemskap
2021

För mig var Fredagen den 13 positiv, det brukar ju vara olyckor och sånt men jag var på undersökning på sjukhus och fick ett positivt besked
Mvh Frank

F

F.d. 29841

Guest

Hej Nyfiken
Det måste kännas bra med ett + besked från sjukhuset.
Jag har varit kallad på atärr kontroll och allt var bra. Så JAG BEHÖVER INTE PÅ NÅGON MER KONTROLL det kändes skönt.

Då har vi båda fått + besked.
/Vidhem

Nyfiken

FD HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1298
Medlemskap
2021

Hej Nyfiken
Det måste kännas bra med ett + besked från sjukhuset.
Jag har varit kallad på atärr kontroll och allt var bra. Så JAG BEHÖVER INTE PÅ NÅGON MER KONTROLL det kändes skönt.

Då har vi båda fått + besked.
/Vidhem

Hej Vidhem! Ja det känns riktigt bra, nu är det bara att tuta och kör, har väntat på den här undersökningen i 1½ månad.
Mvh Frank

Hannibal

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
308
Medlemskap
2030

Körde med pesonbilen ca:2 mil för att byta framruta! Allt bra, fick en lånebil för byte skulle ta 4 timmar.
Hemma på parkeringe, så kommer jag inte in i huset!
Husnyckeln är kvar på bilknippan hos bilrutebytaren!

OK, inget fika hemma som planerat.
Körde tillbaka och lämnade lånebilen.

Det blev till att fördriva tiden hos de öppna butikerna tills bilen var klar!

Men på kvällen, med yngsta dotter på besök, å god mat vägde upp dagens vedermöda.
Minneskonstnär Stephan! Eller?

F

F.d. 50004

Guest

Vi var och såg bandy i vår nybygda arena. För att vara den 13;e så gick allt bra, det var en trevlig kväll.Förutom, att jag somnade inte före 24.00 det var inte så roligt, då jag skulle upp 05.30 fLenaör att åka och jobba.

Toppen