Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Det beror ju på vad du vill uppnå? Byta motsvarande original, eller höja fram.Hej vet att frågan varot uppe tidigare. Men frågan är ju fri. Kan någon rekomendera vilka fjädrar man skall byta till.
4000 i skillnad på Lesjöfors fjädrarna. Undrar i vad är skillnaden?Bytte till dessa fram på min Knaus 2017 med light-chassit. Supernöjd! Går mycket bättre på vägen och blev lite högre.
MAD Höjningsfjädring fram Jumper / Ducato / Boxer 2006+ - LastaTungt.se - Fjädringssatser till transportbilar
Komplett sats med 2st höjningsfjädrar / förstärkningsfjädrar fram till Jumper, Ducato,samt Boxer, Movano 2021+. Denna höjningssats lyfter bilen med 35mm.lastatungt.se
Ingen aning, har ingen koll på Lesjöfors, men MAD är progressiva och hårdare än orginal. Jag köpte de i paket tillsammans med hjälpfjädring bak och det blev som en ny bil. Stadig i rondeller, stabil på motorväg, niger inte i sidled vid filbyte och inte längre lika vindkänslig. Dessutom gungar bilen mindre när den är parkerad och inredningen gnekar inte längre vid färd då bilen inte längre gungar fram. Sjukt nöjd om inte det redan framgått4000 i skillnad på Lesjöfors fjädrarna. Undrar i vad är skillnaden?
Jo det förstår jag att du är mer än nöjd . Kommer köpa in Lesjöfors fjädrarna som är oxå progressiva och hårdare än original. Blir byte till våren 2025Ingen aning, har ingen koll på Lesjöfors, men MAD är progressiva och hårdare än orginal. Jag köpte de i paket tillsammans med hjälpfjädring bak och det blev som en ny bil. Stadig i rondeller, stabil på motorväg, niger inte i sidled vid filbyte och inte längre lika vindkänslig. Dessutom gungar bilen mindre när den är parkerad och inredningen gnekar inte längre vid färd då bilen inte längre gungar fram. Sjukt nöjd om inte det redan framgått
Vilka är dyrast, MAD eller Lesjöfors?4000 i skillnad på Lesjöfors fjädrarna. Undrar i vad är skillnaden?
Hej vet att frågan varot uppe tidigare. Men frågan är ju fri. Kan någon rekomendera vilka fjädrar man skall byta till.
MADVilka är dyrast, MAD eller Lesjöfors?
Pålle
Kan det vara så att MAD-fjädrarna är tillverkade av Lesjöfors?
Ingen aningKan det vara så att MAD-fjädrarna är tillverkade av Lesjöfors?
Pålle