• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

från intresserad till medlem...

Peter-Kristina

FD HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
14266
Medlemskap
2021
Sv: från intresserad till medlem...

Den som letar ,han söker :wideeyed:
Välkommen, var ni uppe till Väsby?

Nej, det blev en tur upp till Borlänge istället för att kolla på en annan som låg på blocket.

Blev inte den heller, men det verkar allt som det löser sig rätt snart, om allt går i lås... :)

F

F.d. 53012

Guest

Burstner 895 G 2012 300 mil allt finns i utrustning stora motorn automat parabol luftfjädring mm 400 under nypris hundarna gillar inte bilen tydligen borde kanske hyrt först. God vän i Motala. För stor för mig tyvärr dubbelhjul och över 9 meter.

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026

Nej, det blev en tur upp till Borlänge istället för att kolla på en annan som låg på blocket.

Blev inte den heller, men det verkar allt som det löser sig rätt snart, om allt går i lås... :)

Den som säljs för kunds räkning på Eljas ?

Kunde titta in på jobbet och fått en kopp kaffe ;)

Peter :)

Peter-Kristina

FD HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
14266
Medlemskap
2021

Den som säljs för kunds räkning på Eljas ?

Kunde titta in på jobbet och fått en kopp kaffe ;)

Peter :)

Nej, det var denna vi var och tittade på:

Bürstner Argos A 747-2 Garage -09 | Dalarna

Men nu har vi tagit hjälp av någon som kan det här med att importera en bil ifrån Tyskland.

Som det ser ut nu så har vi hittat en bil, och hoppas bara att allt ska gå i lås...

/Peter

Toppen