• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Från 16 till 0,5 på ett halvår!

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Inför besöket på Sahlgrenska så åkte vi till familjegraven i Göteborg för att se om den var i ordning för eventuell "tillökning"!

graven.jpg

På sjukhuset fick vi ett glädjande besked! Den strålningsbehandling mot Prostatacancer jag fick i september - oktober förra året hade varit framgångsrik! PSA-värdet har gått ner dramatiskt från 16 - 0,5!

Men varför var jag tvungen att åka till Göteborg för att få detta besked? Telefonen är ju uppfunnen!

Gnöljappe

PS. Måste tillägga här att utan husbilen hade det varit mycket jobbigare att stå ut med behandlingen! Tack husbilen för att du fanns vid min sida då! DS.

Senast ändrad:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Från 16 till 0,5 på ett halvår!

Ja varför åka till GTB för besked. Maken ska ta 3.e provet imorgon (op.2009) och får svaret på mobilen på skärtorsdag då vi befinner oss med HB på västkusten.
Håller tummarna för bra resultat.
Gunilla
PS vill passa på att tacka dej för utlandsresan jag fick "följa" med på. Alla fina bilder gjorde att man i fantasin var där DS:msn_sun::msn_beer::bye::bye:

Toppen