• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fråga Webadm, Bürstner

J

Jarn

Guest
Jag ställde en fråga till Webadmin för c:a en vecka sedan. Då jag inte tyckte det var av allmänt intresse så använde jag mig av knappen "kontakta oss".
Jag vet inte om frågan gått fram, för ni brukar vara väldigt duktiga på att svara snabbt.

Därför frågar jag här i stället:

Det gäller när jag söker under "Min Husbil" och på märkessökning. Jag söker på Bürstner och får upp en hel del, men det visar sig att nästan lika många valt att stava Burstner, dvs utan prickar över u.

Jag undrar därför om inte webkillarna kan göra så att man får träff på båda listorna oavsett om man har riktig stavning eller ej.
Det skulle underlätta när man söker märkeskollegor.

F

F.d. 4754

Guest
Sv: Fråga Webadm, Bürstner

Hej.

Jag skulle vilja haka på denna tråd för samma problem uppstår när man söker i medlemsregistret för att hitta medlemmar med samma intresse eller specialkunskaper.

Kan man tänka sig att ha fasta sökord?

Hälsningar
Knausen

Senast redigerad av en moderator:

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Lägg in era förslag under Projekt så får vi se om och när tiden räcker till att skapa dessa funktioner.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Jag har rättat de som stavat Bürstner fel men det är inte möjligt att fixa detta annat än manuellt.

Toppen