• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fråga till nya styrelsen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Hej
Skulle vara bra om ni undersöker möjligheten att lämna fullmakt via internet till nästa årsmöte. Tycker en kopia på medlemskortet + bekräftelse via internet skulle räcka, men det kanske finns hinder för det. Jag är ju bara amatör så jag vet inte så mycket men undringar har jag.

Monica

:applaus:

H

hianders

Guest
Sv: Fråga till nya styrelsen

Monica! Det har funnits två motioner om medemskortet vid fullmaktsrösning, dels förra året och dels i år. Båda avslogs.

Inger

PS Tillhör visserligen inte styrelsen men svarade ändå eftersom vi lade en motion om detta förra året DS

Senast redigerad av en moderator:

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025
Sv: Fråga till nya styrelsen

Monica! Det har funnits två motioner om medemskortet vid fullmaktsrösning, dels förra året och dels i år. Båda avslogs.

Inger

PS Tillhör visserligen inte styrelsen men svarade ändå eftersom vi lade en motion om detta förra året DS

För den skull är det väl inte fel att de undersöker möjligheten och ev. kommer med något förslag?
Monica

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen