• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fråga om Fiamas cykelskydd ?

lata dagar

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
13323
Medlemskap
2025
Till alla ägare av Fiamas cykelskydd vill jag ställa frågan om kvaliteten på produkten.
Köpte ett Bike Cover Premium med art:nr T01-53E plats för 4 cyklar men vi har bara 2
på, betalade 549 : Efter en vecka upptäcker vi att det har spruckit i en söm i överkant
vi passerar Campea i Arlöv och visar skyddet , inga problem att få det reklamerat.
I dag kommer vårat nya skydd per post, Döm om vår förvåning när vi synar detta skydd
I sömmarna, det håller knappt i hop ,i samma söm som det föregående hittar vi också
ett hål. Nu ringer jag Campea i Falkenberg där vi köpt det, pratar med Rosa en mycket
trevlig kvinna som beklagar, ringer sen AD bildelar i Borås som hjälper oss att leverera
tillbaks eländet. I min värld ska ett så dyrt skydd hålla, en cykel består ju av styre pedaler
och det är ju inga mjuka saker, till saken hör att vi alltid vrider styren.
Var köper ni cykelägare era skydd.
Tacksam för svar. Från Lata Dagar

Margus

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1233
Medlemskap
2024
Sv: Fråga om Fiamas cykelskydd ?

Köpt vårt på Biltema. Har funkat bra i 3 år nu.

Hackef

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
10056
Medlemskap
2025

Har precis köpt Fiamma Premium S för 2-3 cyklar. Ska bli intressant att se vad det håller för. Biltema grejer litar jag inte mycket på.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Köpt vårt på Biltema. Har funkat bra i 3 år nu.

Jag har också ett flera år gammalt Biltema som vägrar att ge upp hur mycket jag än drar i dem!
Eftersom jag skaffat större cyklar har jag beställt nya större för 44 kr styck på Ebay.
Det skall bli intressant att se vad dessa går för.

PS! Jag kom på att det gamla är köpt på Jula, nästan outslitligt.

Senast ändrad:

Punx8

FD HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
12674
Medlemskap
2021

Fiamma Nr 1 = 3 säsonger
Biltema = 1 säsong