• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fråga om Autocaravan i Göteborg?

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025
Sv: Fråga om Autocaravan i Göteborg?

Företaget är en enskild firma, registrerad 2010. Omsättningen är låg, och antalet anställda 0. (På hemsidan skriver han "Vår hjälpsamma och trevliga personal...")

tholibo

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1254
Medlemskap
2025

Tackar för info, later som ganska nystartad firma.
Har någon I klubben anlitat Autocaravan och hur gick det?
/Tholibo

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Han verkar ganska nystartad. Troligtvis körde han igång i höstas.

Domänen
created: 2010-10-13
modified: 2015-10-20
expires: 2016-10-13

Man kan även se det på omsättningen.

Solidinfo
OMSÄTTNINGSINTERVALL
2014 1-499 tkr
2013 150-199 tkr
2012 150-199 tkr
2011 1-499 tkr
2010 < 1 tkr

OMSÄTTNING & ANTAL ANSTÄLLDA

Antal anställda: 0
Omsättning: 200 - 299 tkr

Omsättningsintervallet grundar sig på den momsredovisning som företaget har gjort kalenderår 2014.

Läser man siffrorna så är det under 1000 kr/dag i omsättning. Så det är nog före han körde igång med. Autocaravan

Behöver ju inte vara något fel på killen. Men han har ju ingen lång erfarenhet om han inte varit anställd tidigare på någon husbilsfirma?

Ring och prata med Farokh Nuri

Gick in på Google Maps och kollade. Han verkar ha två fordon i garaget ivarje fall.

Skärmklipp 2016-02-01 20.25.50.png

Senast ändrad:
F

F.d. 50679

Guest

Hallojsan. Jag har alltid haft min husbil på autocaravan för årlig service,monterat Mina solceller där o har även haft den där för då jag har haft inbrottsförsök (. Försäkringsskada)o där dom nästan knäckt hela dörren o det löste autocaravan super bra?.. Har varit super nöjd o kommer fortsätta gå dit.....Nuri e väldigt hjälpsam, trevlig och kunnig./////Pierre med Pilot

Senast redigerad av en moderator:
Toppen