• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fräck stöld

M

mikkis

Guest
Fem i tio igår kväll hörde jag ett svagt skrapande som jag ej kunde riktigt härleda varifrån det kom.

I morse då jag gick ut med hundarna såg jag att våra klistermärken som placerats på vindrutan där det står vilket område man står på här på Elmia mäsan är bortskrapade.

Förmodligen är någon väldigt missnöjd men sin utvalda plats och har skrapat bort våra märken för sätta på dessa på sitt egna fordon och mest troligt byta sig tll en bättre plats!
Anmälde detta nu på morgonen till vakten som genast såg till att vi fick en ersättnings lapp att klistra på!

OBS !!
Blev även informerad att på varje klisterlapp som sätts på bilen finns ett nummer! hade vi vetat om detta så hade Elmia persnoalen letat upp den skyldiga till den fräcka stölden och kört ut dom härifrån !
så ett tips är att notera numret som finns på klistermärkena ifall detta skulle inträffa för någon annan.

/
Mikkis

Håkan J

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
92
Medlemskap
2025
Sv: Fräck stöld

Man slutar aldrig att förvåna sig.

:mad::mad:Vilka jä.....la idioter:mad::mad: det trodde man inte skulle hända på ett sådant område.

F

F.d. 52938

Guest

Man kan bara undra om det finns NÅN cell kvar i huvudet på den/dom ?

Mvh FraMia 1014

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Att dom hade gjort märken som var avsedda att sättas på utsidan av rutan , dom borde ju räkna med att det finns stollar överallt samt är märken inte så väderkänsliga på insidan om det nu skulle spöregnat och om märket var av låg kvalité .

Toppen