• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fotoskola

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Fotoskola

Tack för vänligheten. Ja, kanske att det fordras
en information om just VARFÖR det blev så här.:confused:
Jo, det var så att när vi firade 2 årsdagen av Hbk i Gbg i Tisdags så fotade jag lite.
Och det skulle läggas in bilder på nätet men det kunde inte jag. Jappe ringde då och kom hem till mig och gav en lektion. (Han var trött på att lägga in mina bilder) Vi satt och testade på Datan med vissa övningsfunktioner. Tillslut sa jag till Jappe att NU GÖR JAG DET PÅ RIKTIGT. Och så blev det.

Därav detta resultat. Så tyvärr, kan jag inte i framtiden RINGA till Jappe å be att han lägger in mina bilder.

TACK Jappe för hjälpen och hoppas att vi trotts allt kan fira 3 årsdagen tillsammans, / Kurt.:twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:

Senast redigerad av en moderator:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Fotoskola

:msn_weird::msn_weird::confused: :confused: Nämen, Kurt? Du skojar! attach.gif till höger om smilisen! :wall::wall::wall:

Lägg in en bild på den här tråden, så vi får se vad du kan! :twitcy:

Jappe

Senast ändrad:
Toppen