• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fotoarkivet

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Hur vet man när det finns nytt ifotoarkivet ,bara att gå dit eller ??? kanske det kunde finnas en minatyrbild på sidorna som besöks ofta;;som länkar dit??

Senast ändrad:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Fotarkivet

Han skrev så för att Ni hade stavat fel och skrivit fotarkivet i stället för fotoarkivet innan Ni ändrade i Ert inlägg kl 21.33. Lite humor kan man väl få visa respektive tåla.
Harry Hymer
Det stod fotoarkivet i hans inlägg från början, så där har ni fel :yes:/susanne

B

Boxer

Guest
Sv: Fotoarkivet

Det stog faktiskt fotarkivet i rubriken från början. Möjligt att vebbarna ändrat. Sorry för mitt inlägg, kunde inte låta bli. Jag tyckte det var lustigt men det delades tydligen inte av alla.

Senast redigerad av en moderator:

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Man får gå till Fotogalleriet och titta om det kommit nya bilder.
De senaste syns på 1:a sidan i fotogalleriet och man kan söka efter fler nya under Vad är nytt.

På 1:a sidan på hemsidan syns slumpmässiga bilder från Fotogalleriet.

F

F.d. 25270

Guest

Det stog faktiskt fotarkivet i rubriken från början. Möjligt att vebbarna ändrat. Sorry för mitt inlägg, kunde inte låta bli. Jag tyckte det var lustigt men det delades tydligen inte av alla.

Instämmer i denna ståndpunkt / Harry Hymer

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Javisst stod det fotarkivet från början!
Att det stavas fel i inläggen hör ju till vanligheterna, det är värre när rubriken blir fel, det kan ibland ställa till det. Dessutom blir det svårt att söka rätt i registret.

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Hej på er ,det gör inget att ni kommenterade min ev felstavning, det visar bara på att ni läser inläggen o det är bra ,ha en bra dag .Lasse

F

F.d. 25270

Guest

På ett öppet forum som det här får man räkna med att någon då och då slänger in en liten lustighet eller skämtsam kommentar. Man behöver väl därför inte känna sig trampad på tårna eller allmänt förorättad. Så går det till på alla nätforum och ett skratt förlänger ju livet. Alla tycker kanske inte det är lika roligt och någon kanske inte tycker det är roligt alls. Vad gör det, alla har vi olika humor eller ingen humor alls. Men låt folk skoja till det utan att reagera med taggarna utåt, ta det för vad det är värt, d.v.s. oftast ingenting.
Med hopp om att jag satvat rätt önskar jag
er alla en god etfermiddag.
Harry Hymer

Toppen