F
F.d. 14038
Guest
Vad säger man, jag ska kanske ta med ett par stop själv om jag får bjuda ty risken inte bara finns den är jä----igt stor. OBS tror jag, eller hoppas jag är väll bäst att tillägga.Hls Laika.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Tack Laika. När jag hade läst Ditt inlägg så skrattade ja så in i hel--.Om nu händelsevis våren skulle komma till borås vilket jag hoppas så har jag ett tipps till alla elfsborgssupportrar.
Ställ upp på ryavallen när ert lag ska träna,detta för att skräma bot tranorna så dom inte börjar häcka på plan när elfsborgslaget tränar ty spelarna rör väll sig inte så fort så dom skrämmer bort tranorna.
HA HA HA
Nä, jag är inte pappa till Anders, men skulle vara jävl--- stolt om så hade varit.E du pappa till Anders Svensson eller.Man kan ju änna undra.
Frågas av en sann BLÅVIT VÄN!!!!!!!!!!!!
Lennart.
Jag vet inte om bilden på dessa mycket glada grisar är ett vårtecken, men jag har aldrig tidigare sett något liknande i februari! Bilden tagen idag på Orust.
Jappe (född vid en gata).
Nä, jag är inte pappa till Anders, men skulle vara jävl--- stolt om så hade varit.
Men Du få va gla att han bor i Göteborg??????!!!!!
Fan va goa ni ä
Hls Kurt
...med dessa dräkter ?
* fölåt, var inte bara jag....