• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fotö Lucia sover

Sten-Åke o Maisy

HBK Medlem
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
1130
Medlemskap
2025
Vi sitter i partybilen och har det trevligt vid Fotöbron. Vi det är Eddma, Kejo och Sten-åke o Maisy. Det blåser och är ett par grader varmt. Men vi har det vamt och skönt i bilen. Lucian har tagit igen sig lite.

Bilagor

• 200812 december 055.jpg
    200812 december 055.jpg
    1,7 MB · Visningar: 8
  • 200812 december 057.jpg
    200812 december 057.jpg
    1,7 MB · Visningar: 11

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Fotö Lucia sover

Det ser skönt och gemytligt ut. En´ annan får jobba helg och nöja mig med att längta till bilen. Men om en vecka bär det av till Götet!

Vem vann i Fia?

Christer L

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
794
Medlemskap
2025

Varför kom jag att tänka på orden "Tag vara på pauserna i livet"
Må gôtt o glöm inte att det är obligatoriskt havsbad var gång man besöker Fotö..
Christer o Ingela

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Ser trevligt ut att sova men hade det inte räckt med att åka till turbinhusön för att höra vattenskvalpet från Tidan ;) då hade ni sparat lite diesel .. :) .

Är det sådant kallras från hytten eller varför har ni dragit för med en filt ? Vi skall ju byta bil och försöker snappa upp så mycket som möjligt om olika bilar .

Gun & Rolf

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
401
Medlemskap
2025

Hej på er i partybilen, det syns att ni har kul vid Fotöbron
Ett tips till dig Maisy om ni skall spela klädpoker,
tänk på Kivik
Ha en fortsatt trevlig Luciakväll och försök att hålla Lucian vaken.

F

F.d. 2692

Guest

Vi såg er när ni stod i färjekön och skulle åka över, vi åkte in till stan, spelning i Nordstan med storbandet.

Vi kommer ner en sväng och hälsar på er, om ni nu inte har för er att åka iväg jättetidigt.

Janne & Margit

eddma

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
981
Medlemskap
2025

Hej, Bengt-Åke,
Vi har satt upp en mellanvägg, två-delad, för att förhindra kallras. Filten har vi klätt väggen med för att det ser trevligare ut, sen kan väggen kännas lite kall. Fungerar mycket bra har det varmt o skönt i bodelen. Något att tänka, på.

God Jul & Gott Nytt År önskar Eddma

Toppen