• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Nyhet! Forumet uppgraderat

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.568
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Det verkar bara vara rubriken som är fel eftersom även lästa inlägg kommer med.
 
F

F.d. 14324

Guest
Gunnar, kan du ha råkat scrollat för långt och tryckt på "visa fler" för filerna tro?

1582488639383.png
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Skumt. Helt plötsligt försvann ”På spåret” hos mig. Svarade på tråden kl 19.15 på det vanliga sättet när tråden kom upp när jag tryckte på ”Senaste nytt”.

Eftersom jag har tråden under bevakning kom det upp en notis att någon svarat på tråden, men tråden var borta på listan! Kom in via notisen och svarade.

Fick ny notis om nytt svar, men fortsatt fanns inte tråden längre på min lista, den finns inte heller bland mina ”trådar jag följer”, borta! Kan fortsatt nå tråden via notiser.

Nu vet jag att jag svarat massor av gånger i den aktuella tråden och i det fall det finns en yttersta gräns på hur många inlägg tråden tål från en medlem så borde det väl aviseras på något sätt tidigare, så man fick tillfälle att ransonera sina inlägg. Så tänker en norrlänning i förskingringen, långt hemifrån.... ;);):cool:

Tommy
 
F

F.d. 14324

Guest
Märkligt @Los Suecos, det första jag kommer att tänka på är att symptomen beter sig precis som om du valt att ignorera tråden, alternativt hela forumet under markisen.
Vi kan testa det här:
Om man följer den här länken till tråden: På spåret, del 3 2011/15
Långt upp på sida har jag markerat "Ignorera" med gult

1582496630845.png

Står det ignorera där så är allt okej och inget problem.
Står det istället "Sluta ignorera" så är ignorerafunktionen aktiv, botas genom att trycka på Sluta ignorera och bekräfta att man vill sluta ignorera tråden.

Nästa nivå gäller hela forumet Undet markisen
Samma sak där, står det Ignorera är allt okej, men står det istället "Sluta ignorera" så är forumet dolt via ignorerafunktionen, botas på samma sätt som på trådnivå, tryck på sluta ignorera och bekräfta att du vill sluta ignorera forumet.

En annan tanke jag har är att du frivilligt eller ofrivilligt möjligen ändrat ett filter som finns för olästa inlägg, men du skriver att du trycker på Senaste Nytt och då ska inte det filter jag tänker på ha någon inverkan.

mvh jocke
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
När jag följer din tråd på spåret så står det både ”ignorera” och ”sluta följa”. Korrekt alltså.

Samma sak ”Under markisen” så står det ”ignorera”. Även det korrekt.

Tryckt massor av gånger på ”Senaste Nytt“ och startat om paddan 2 gånger utan nytt resultat.

Tommy
 

Gösta i Gamleby

HBK Medlem
Inlägg
40
Kommun
Västervik
HBK-Nr
15347
Medlemskap
2024
Hej! Jag har samma problem som inlägg 379 kommer ej in på Husbilsplatser men på Tömningsplatser går det bra.
Använder en Lenovo bärbar dator med Explorer, har admin något åtgärdsförslag.
 
F

F.d. 14324

Guest
Gösta, Husbilsplatser fungerar inte med Explorer, så mitt åtgärdsförslag är att du testar en annan webbläsare.
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Tack för svar får försöka hemta hem någon annan webbläsare, förslag på någon som är bra.
Under uttestningen av Husbilsplatser använde vi Microsoft Edge (efterföljaren till Explorer), Firefox, Opera, Chrome och Safari.
Jag upplevde ingen större skillnad på dessa. Vill du fortsätta inom Microsoft-familjen så är det Edge som gäller.

Edit:
Du som använder Explorer kan inte använda den i husbilsplatser.
Du ser lätt om du använder Explorer, den har denna ikonen 1582554315002.png
 
Toppen