• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ford Hobby T 600 FC -06

corina

FD HBK Medlem
Kommun
Ljusdal
HBK-Nr
1403
Medlemskap
2023
Ställer återigen en fråga till Er som har erfarenhet av Hobby 600. Fick få svar senast, det måste väl vara fler som har eller haft denna husbil?
Kanske skall köpa denna husbil, men hur är det med två små soffor mot varandra i bodelan?
Sängens bredd, räcker den till? Utrymmet i bodelen?
Gärna mer information om bilen.

F

F.d. 25033

Guest
Sv: Ford Hobby T 600 FC -06

Hej, har en Hobby 600 fm-03,en i mitt tycke förträfflig bil för 2 personer.Inga problem med sängen (jag är rätt så storvuxen). Soffornas placering mitt emot varandra,är helt ok. när man äter, eller vad man nu pysslar med vid otjänlig väderlek. Skall man se på tv kan man ju vrida passagerarstolen ett trekvarts varv, så sitter båda bekvämt. För övrigt är vi också helt nöjda med vår bil, just hemkommna från fem veckors rundresa på Italienska och Franska rivieran. Hälsningar Morgan

Tommy Fo

HBK Medlem
Kommun
Falun
HBK-Nr
1758
Medlemskap
2025

Hej Corina! Jag ser din förfrågan och jag har även tittat på denna bil. Köpte du den? Isf är jag mycket nyfiken hur det har gått och vad är dina erfarenheter hitills?

corina

FD HBK Medlem
Kommun
Ljusdal
HBK-Nr
1403
Medlemskap
2023

Hej Tommy
Nej det blev ingen affär, vi kom ej överens om priset för inbyte.

Örjan o Helen

HBK Medlem
Kommun
Härnösand
HBK-Nr
9222
Medlemskap
2025

hej, äger en hobby t 600 fc 08 är nöjd med bilen . Bra drag i motorn snygg inredn. men själva mat bordet är det inge bra lösning på. Är det nån som vet om det äa kamrem el. kedja på den mod. Har bara ägt den nå månader.MVH FRANSEN.

sacce

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2025

Hej!
Det är kedja...vi har samma bil men -05..bordet tycker vi inte heller om.

Toppen