Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Mycket snyggt. Var det svårt och dyrt?
Inte särskilt svårt att foliera. Kan vara lite tidsödande dock.
Priser hittar du på bl.a vnvinyl.se och eller lite Google.
Mycket snyggt. Var det svårt och dyrt?
Tror länken saknar ett s. Stripa bilen med fordonsdekor från oss - VN Vinyls HB
Jag kollade in den sidan men det tycks bara vara rullar med vinyl? Måste man skära till formerna själv?
----------------------------------------------------------------------------------------Det blev ju litet att fundera över. Jag har idag en yta på bakstammen som är folierad från fabriken och den är idag matt och tråkig. Man valde matt yta redan från start på en i övrigt högblank bil. Smaken är ju delad och jag funderar på att plocka bort de matta folierna och samtidigt byta färg samt välja högblank yta. Katten vet om jag ger mig på jobbet själv för det skall ju bli snyggt och erfarenheten saknas ju helt för mig.
Jag tror jag skall titta litet här nere runt Göteborg för det finns säkert någon firma som är duktiga på jobb av den typen. Rekomendationer emotages gärna.
Så snyggt och dom snyggaste fälgar jag någon sin sett på en husbil vilket märke är det. Italienskt kan jag tänka.