• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Foggmobile free

gunnaro

HBK Medlem
Kommun
Årjäng
HBK-Nr
6766
Medlemskap
2024
Hej där ute!

Jag har fått ett simkort från Fogg till min ipad men jag får det ej att funka.
Vad gör jag för fel? Är det nån som kan hjälpa mig tack
Med vänlig hälsning, Gunnar

Draumur

FD HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4788
Medlemskap
2023
Sv: Foggmobile free

Hej där ute!

Jag har fått ett simkort från Fogg till min ipad men jag får det ej att funka.
Vad gör jag för fel? Är det nån som kan hjälpa mig tack
Med vänlig hälsning, Gunnar

Fick mitt idag, precis som du. Behövde inte göra nåt alls. Bara att sätta in kortet och surfa. Har du fått in kortet ordentligt och följt instruktionen som följde med?

gunnaro

HBK Medlem
Kommun
Årjäng
HBK-Nr
6766
Medlemskap
2024

Ja kortet sitter som det ska men det funkar inte ändå.De måste vara några inställningar som jag har missat
Vilket passerad ska det vara?

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Når en setter inn fogg-sim første gang i en padde eller mobil så er det meget viktig at alle andre muligheter for internet slås av. Når dette er gjort og data er slått på i enheten så åpner en webleseren og prøver å gå ut på nettet. Det kommer nå opp en aktiverings sida fra fogg, etter pålogging med dein registrerte epostadresse og løsenord så er saken i orden.

Draumur

FD HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
4788
Medlemskap
2023

Ja kortet sitter som det ska men det funkar inte ändå.De måste vara några inställningar som jag har missat
Vilket passerad ska det vara?

Det finns en jättelång tråd om Fogg. Där står det mesta. Exempelvis "Knarrevik" har skrivit många inlägg om möjliga fel.

gunnaro

HBK Medlem
Kommun
Årjäng
HBK-Nr
6766
Medlemskap
2024

Tack alla ni där ute nu funkar kortet nu ska testas
Med vänlig hälsning, gunnar

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Når en setter inn fogg-sim første gang i en padde eller mobil så er det meget viktig at alle andre muligheter for internet slås av. Når dette er gjort og data er slått på i enheten så åpner en webleseren og prøver å gå ut på nettet. Det kommer nå opp en aktiverings sida fra fogg, etter pålogging med dein registrerte epostadresse og løsenord så er saken i orden.

Glömde detta på familjens andra kort. Öppna och skriv in / registrera uppgifter i webläsaren. Sedan funkar det!

Toppen