• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Flyttat

F

F.d. 52943

Guest
Vi landade i går i vårt nya boende i Bromölla. 94 flyttkartonger plus möbler och annat inburet. Flyttgubbarna stönade lite över att vi valde allrummet uppe som upplag för alla kartonger som vi inte riktigt vet var vi ska göra av....

Saga är inte riktigt hemma här ännu. Hon vägrar gå utom synhåll för huset - precis på samma sätt som när vi är ute med husbilen. Då vill hon hålla sig inom husbilens synhåll.
smiley_dog_kiss.gif

En grannkatt har nog annekterat tomten som sitt revir - hon sitter på planket mest hela tiden och kollar när Saga är ute. Om Saga är inne snurrar hon runt inne på vår innergård (för övrigt helt insynsskyddad med plank runt om och vedeldad badtunna - ska bli spännande att pröva..)
solsken.gif

Funderar på var vi ska sätta upp Wirehuset till husbilen. Har blivit begåvad med stor tomt, så nu finns några alternativa placeringsmöjligheter: Mot gatan - stör nog inga grannar - eller nära huset där vi lättare kan ha uppsikt och ordna permanent strömförsörjning - men nära tomtgräns till granne som vi ännu inte har träffat.....
:confused:

Lätt impad över region Skånes sjukvård redan. Har stått i kö i drygt ett år för utredning av sömnapné. Blivit utredd och fått remiss för utprovning av CPAP. Stått ytterligare 7 månader i kö för utprovning. Ringde sömnlabbet på Sahlgrenska och informerade om flyttningen för ett par månader sedan. Dom sa att det tar minst 3-4 månader till. Veckan före flytten bad jag Sahlgrenskas sömnlab skicka journal och remiss till motsvarande avdelning på Kristianstads lasarett och beredde mig på att ställa mig i ny kö. Döm om min förvåning - det första brevet som väntade oss i Bromölla var en inbjudan till CPAP utprovning om 2 veckor!
icon_biggrin.gif

F

F.d. 4927

Guest
Sv: Flyttat

Roland & Viola;

Välkommen till de sydliga nejderna, önskar en i grannkommunen Sölvesborg!

F

F.d. 25127

Guest
Sv: Flyttat

Välkomna till Kommunen mellan hav och sjö
Hoppas ni kommer att trivas

Många hälsningar från

Marita & Sonny

Toppen