• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Flyttad

F

F.d. 1286

Guest
Det står ofta att artikeln är flyttad, men varför och vart?:confused:

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Flyttad

Om det är här på forumet du menar, så är det nog så att ett inlägg som behandlar ett specifikt ämne flyttas från "Under markisen" till den ämneskategori det tillhör.

Det kan innebära att det flyttas till en av de avdelningar som bara medlemmar kan se, annars hade du nog kunnat följa en länk till dess nya plats.

Det finns ju många forumdelar på HBK som bara medlemmar kommer åt.

//Stefan

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Flyttad

Om du klickar på trådens namn i flyttmeddelandet så kommer du till tråden på dess nya plats.

Anledningen till att trådar flyttas är att det skall bli lättare att söka information i framtiden. Säg att du vill veta mera om GPS-er, då går du antagligen till ämnesforum Navigering och läser i de olika trådarna där. Skulle alla trådar om el, gps, reseplanering, gasol etc, etc ligga i Under Markisen skulle det bli väldigt svårt att läsa om ett specifikt ämne

Som vanligt i sådana här situationer vill jag passa på att uppmana alla som skall starta en ny tråd att först gå till lämplig Ämneskategori som återfinns i högerspalten på förstasidan. Skriv sedan en bra och förklarande rubrik för att få många och snabba svar.

Toppen