• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

flyttad

F

F.d. 13334

Guest
Hej i bland flyttas ämnen direkt innan någon svarat på dem :confused: varför.
vi är ganska så färska här på forumet så vi är på inlärning. Typ som i dag Tv i laptop försvann, när jag skulle in o titta var den borta likaså när vi ställde en fråga om skjutlucka så var den flyttad direkt ???

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: flyttad

Dom kan flyttas till bättre anpassad plats.Men sök på senaste ämne till höger så hittar du den du söker.
MVH Gunilla

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Vi försöker lägga ämnestrådar under respektive ämnesrubrik. Du hittar dessa i högerkolumnen på förstasidan (klicka på loggan överst till vänster så kommer du dit). Det innebär att startar någon en tråd i Under Markisen om exempelvis byte av batteri så flyttas det till forum Elförsörjning. Detta för att det skall bli lättare att leta efter information i äldre trådar.

Flyttade trådar ligger dock kvar i listan Olästa inlägg så länge du inte läst senaste inlägget i tråden.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Olästa inlägg visar inlägg i 30 dagar efter de skrevs sedan försvinner inläggen från Olästa inlägg.

F

F.d. 13334

Guest

Tack nu förstår vi varför, tar lite tid innan tio öringen faller ner:D

Toppen