• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Flyttad tråd??? - "Midssommarfirandet på Ragglanda"

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025
Jag lade ut lite fotografier med kommentarer på en egen tråd "Midssommarfirandet på Ragglanda" under markisen där jag tyckte den hörde hemma.
Helt plötsligt är den flyttad till tråden "Midsommar" (vilken midsommar undrar en oinvigd) som ligger under rubriken "Träff och evenemang", där man erbjuder träffar och som därutöver brukar innehålla tack mm.
För att komma till inläggen måste man bläddra sig förbi inbjudan, anmälningar, avanmälninmar mm.
Jag begriper inget!!!!
//W

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Flyttad tråd???

Hej Jerry!

Bilderna hör till den träffen så där bör de ligga. Om någon vill se bilderna från träffen i framtiden så vet man var de finns.

För att underlätta att hitta dem nu när de är aktuella så lägger jag en länk här: http://www.husbilsklubben.se/forums/t55166-7/#post462562

PS. Trevliga bilder, tråkigt att vi inte hade möjlighet att vara med. DS

Toppen