• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fler som har slut på semester

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025
Sv: Fler som har slut på semester

Det kan väl inte vara helt fel att få betalt för att spela Plockepinn på arbetstid
:):).

JonasS

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
9235
Medlemskap
2025

Bakom galler! Sitter du på en sluten anstalt?

bomaud

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
13273
Medlemskap
2025

Nej den har bara börjat !!!! Har nu varit fritidsmiljonär i ett par veckor och det känns bara bättre och bättre. Planerar övervintring i södra Europa för fullt och när vår nya hund är färdigvaccinerad drar vi. Ingen snöskottning i år !!! Denna klubb är en mycket bra källa att ösa ur när man planerar övervintring för första gången. Men Pelle och Lena , några måste ju betala skatt så att vi kan få lite bidrag till vardagen. Var dock lugn , er tid kommer.
Ha en bra vinter i Gävle ( inte som -98 )
:twitcy::twitcy: Bosse och Maud i Gävle

Lasse W

HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025

Ja Plockepinn var rätta ordet!
Jag tycker att man bara ser dessa smala störar på timmerbilarna nuförtiden !
Används inte timmer längre?
Lasse W

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021

Hej Pelle & Lena ! Tråkigt med semesterslut, men skönt att veta att det finns plikttrogna kamrater som drar in pensionen, hoppas att Du/Ni får njuta av tiden som pensionärer samt att Ni har haft det bra på Eran Norgeturne

Trots oxveckor hoppas jag att Ni och alla andra får en varm/fin sensommar önskar
Hasse & Ingegerd

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Ja Plockepinn var rätta ordet!
Jag tycker att man bara ser dessa smala störar på timmerbilarna nuförtiden !
Används inte timmer längre?
Lasse W

Bara smått och kvist gammal ved som legat flera år den är full av svamp, rutten och luktar helvete av den. Men prima massa blir det ändå.

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

P&L, alla har vi varit i samma situation men tiden går fort. Ni har haft fantastisk fin semester i år, kanske finare än många andra (vi har tydligen samma smak när det gäller att välja sommarmiljö). Njut av det och planera nästa års äventyr... Vi gör som Jannemickel och tar ledigt ytterligare 52 veckor...

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

P&L, alla har vi varit i samma situation men tiden går fort. Ni har haft fantastisk fin semester i år, kanske finare än många andra (vi har tydligen samma smak när det gäller att välja sommarmiljö). Njut av det och planera nästa års äventyr... Vi gör som Jannemickel och tar ledigt ytterligare 52 veckor...

Har ju den fördelen med 6 skift att jobba lagomt intensivt 4 veckor sedan ledig 2 veckor gäller året runt.

Med atk och kompledigt får jag ihop 5 veckor en sväng på sommaren, så det går ingen nöd på oss, någon helg hamnar vi i Vadstena oxå.

/Pelle

Toppen