• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

FlavorWave Turbo Oven----igen!!

I

Inger & Taeke NL

Guest
Ja, jag skriver igen eftersom jag nyss har läst en insändare av Marcus Vesala fran 5/3 2009 om denna ugn. Läste denna insändare första gàngen redan för ett àr sedan och var sugen pà att köpa en sàdan ugn, men är lite làngsam ibland.

Var pà en hushàllmässa i Amsterdam för tvà veckor sedan där sàldes dessa ugnar for 60 euro med bastillbehören. Slog till och köpte en.
Gick hem till en väninna, som har haft sin ugn i ett àr nu, för att höra vad hon hade upptäckt i sin användning av ugnen. Hon berättade att nar man vill göra en mjuk kaka sa ska man använda en form med hàl i mitten som man stället pà det lägsta gallret. Det gör kakan mer jämnt gräddad.

Fór övrigt sa är det som det stàr i brochyren, den finns ocksà pà nätet att ladda ner. Jag gjorde kycklingklubbor i den idag, jättegoda och knaprigare än vad det blir i den vanliga ugnen (inte torra).

Jag har planer pà att använda den i husbilen i àr sà jag hör av mig igen över hur det gàr.
Skulle gärna vilja ha resept som ni har hittat pà själva för ugnen.

Du Marcus Vesala, tack för prickarna över à ä ö !

För er alla andra sà är det làngt till tulpanerna i àr, snön har precis för svunnit.

Hollandshälsningar !!
 
F

F.d. 10627

Guest
Sv: Flavo Wave Turbo Oven----igen!!

Det är bara bluff det där, typisk Tv-shop pryl

Köpte en till svärmor i julklapp, värdelös, fick den nästan kastad på mig.


Skulle vara olagligt med sån här skit.
 
Senast redigerad av en moderator:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Flavo Wave Turbo Oven----igen!!

Det kan ju vara som med så mycket annat att det är upp till användaren att bruka den på rätt sätt , vi fick en helt annan "ugn" som man skulle ha på gasolspisen och den är jättebra .

När kommer våren till Holland då tro ?? Jag fick lite bilder från Veenendaal/Holland för någon vecka sedan och då såg det ut så här , det är fantastiskt vad man träffar mycket folk då man är ute med husbil ....
 

Bilagor

  • 00234 (Large).jpg
    00234 (Large).jpg
    61,4 KB · Visningar: 2
I

Inger & Taeke NL

Guest
Sv: Flavo Wave Turbo Oven----igen!!

Det kan ju vara som med så mycket annat att det är upp till användaren att bruka den på rätt sätt , vi fick en helt annan "ugn" som man skulle ha på gasolspisen och den är jättebra .

När kommer våren till Holland då tro ?? Jag fick lite bilder från Veenendaal/Holland för någon vecka sedan och då såg det ut så här , det är fantastiskt vad man träffar mycket folk då man är ute med husbil ....

Vàren i Holland fàr vi nog vänta pà, det väder som ni har pà fotot har vi haft fràn mitten pà december till för tvà veckor sedan. Underbart men ovanligt för Holland. Jag bor här nu i 12 àr och det är första gàngen som vi har sà här mycket snö och kallt.

Ni som vill àka till Keukenhof, kan titta pà deras site - www.keukenhof.nl - för att se hur det stàr till med blommorna.

Halsningar fràn oss!! :mh2: :msn_deadflower::msn_deadflower::msn_deadflower:
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Flavo Wave Turbo Oven----igen!!

Det blomsterstället kommer vi lägga till i våran resväg när vi passerar Holland . tack för tipset .
 
Toppen