• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Flädergården

Kjell 896

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
896
Medlemskap
2025
Hej alla goa vänner!

Nu har vi fått mat och ett gott glas vin, efter sen start från hemmet kom vi till Flädergården vid 6-tiden och möttes av mycket trevlig personal. I morgon skall vi titta på pellagonier och njuta, efter det kör vi mot Åhus för inköp av gasol. Sedan åker vi mot Blekinge och hoppas hitta någon eller några trevliga ställplatser. Vi önskar alla fortsatt trevlig sommar...

Annmari och Kjell

framsidan

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
3691
Medlemskap
2023
Sv: Flädergården

Och var är Flädergården? Och var tittade du på alla pelargonier? Jag älskar pelargonier, sammlade en gång på dom men med husbil blir det problem. Dom skall ju vattnas hemma

Kjell 896

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
896
Medlemskap
2025

Hej igen!

Flädergården finns under ställplatser i Hässleholms kommun, det var så vi hittade stället, åter tack alla HBK:are för dessa underbara tips.

Kjelle

Maria Englund

HBK Medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
1992
Medlemskap
2025

Nu har vi besökt Flädergården och även övernattet där. Vilket ställe!! Och vilka våfflor...
Tack för detta tips.

Hälsningar
Maria o Göran

Toppen