• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

fiskemässa jönköping

T

Teddi

Guest
hej. en fiskemässa den1..--3 april.perfekt för husbilsinvigning. o för dom intresserade. finns de nåt ställe man kan övernatta med husbilen i närheten av mässan. har aldrig varit där förut?? tack på förhand.

F

F.d. 52908

Guest
Sv: fiskemässa jönköping

Hej
Brukar vara där ibland. Då har jag legat på särlavägen som slutar vid vätterstranden, liten fin plats med utsikt över vättern. Liten ställplats utan några toaletter eller tömning, men lugnt läge. Finns ytterligare en plats några kilomerter mot Huskvarna. Kallas oset av lokalbefolkningen ( oset betyder att ån går ut i Vättern, inte att det luktar pyton.
/ Sören

F

F.d. 7502

Guest

Jag ska ner på ett möte på mässan tänkte ta plåtisen, ingenstans man kan stå i stan ? för det blir väl utgång efter mässan med en matbit och en ... innan man åker hem nästa dag.

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

¨Ngn km mot Huskvarna vid Vättern sk Oset 10 min, sedan parkeringen utanför Elmia finns ju.
Campingen på Rosenlund. 5 min gångväg./susanne

F

F.d. 52984

Guest

Hej
Du kan stå helt centralt i Jönköping med utsikt över Munksjöbron bredvid Munksjön. Annars finns A6 parkeringen.
Bosse:spinny:

F

F.d. 7502

Guest

Ok ska prova munksjön - tack för tipset ...

RW

Toppen