• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Fiske i Grövelsjön

F

F.d. 2297

Guest
Hej
Sitter och funderar på att åka till Grövelsjön och fiska, är det någon som har tips har inte varit där på 30 år
Elving

Senast redigerad av en moderator:

telijej

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
85
Medlemskap
2025
Sv: Fiske i Grövelsjön

Jag vet inget om fisket. Men det finns möjlighet att ställa upp husbil eller husvagn vid Sjöstugan, Fjällstationen och Grövelfjäll med elanslutning. Vi campar på fjällstationen 1 vecka varje vinter.

F

F.d. 2297

Guest

Hej
Vad kostar det att stå på elplats, Tror ni att man kan fjällvandra därifrån eller är det långt till bra vandringsleder
Hälsn
Elving

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 17469

Guest

Elving närmare vandringsleder kann du nog inte komma det är utanför dörren.Fisket är bra sommartid i både Grövlan och Storån vad jag vet är nog storån stängd för fiske bitvis men den är känd för sin storöring Grövelsjön fins det röding i men det brukar vara så förbenat tjock is.

Toppen